Zakres obowiązków: Pozyskiwanie potencjalnych klientów B2B z wybranych branż (przemysł, technologia, inżynieria) Wyszukiwanie kontaktów do decydentów (LinkedIn, katalogi, targi, CRM) Tworzenie i prowadzenie kampanii cold mailingowych, LinkedInowych, telefonicznych Wstępna kwalifikacja leadów i umawianie rozmów z zespołem projektowym Monitorowanie wyników działań i raportowanie w CRM Oczekiwania: Doświadczenie w sprzedaży B2B lub generowaniu leadów mile widziane, ale nie wymagane Samodzielność, komunikatywność i dobra organizacja pracy Umiejętność szukania informacji, pracy z Excelem lub CRM-em Podstawowa znajomość języka angielskiego (czytanie, pisanie krótkich wiadomości) Mile widziana znajomość LinkedIn i narzędzi typu Sales Navigator, Snov.io, Apollo Oferujemy: Pracę przy ciekawych projektach B2B (polskich i zagranicznych) Możliwość rozwoju w sprzedaży, marketingu i prospectingu Szkolenie wdrożeniowe i wsparcie w codziennej pracy Elastyczne godziny, praca hybrydowa lub zdalna Wynagrodzenie podstawowe + system premii za efekty Zgłoszenia (CV lub krótki opis doświadczenia)